SMUKŁA SYLWETKA

Trening wzmacniający, ujędrniający i kształtujący partie ciała szczególnie narażone na odkładanie się tkanki tłuszczowej – brzuch, uda, pośladki, ramiona. Celem tych zajęć jest wysmuklenie całego ciała poprzez ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wykorzystujące opór własnego ciała jak i ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu dostępnego na sali fitness. To idealny trening dla kobiet ,które chcą uzyskać jędrną i kształtną sylwetkę.  Zajęcia trwają 60 minut.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. Zajęcia trwają 30 minut.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem. Zajęcia trwają30 minut.

PIĄTKOWE WZMOCNIENIE

Trening przeznaczony dla osób w każdym wieku. Są to zajęcia ogólnorozwojowe, których celem jest ujędrnienie i wzmocnienie całego ciała. Taki trening wzmacnia mięśnie, dzięki niemu ciało jest bardziej wytrzymałe a samopoczucie lepsze. 

Fitness jest dla każdego, niezależnie od wieku.

WAKE UP TRENING

Zajęcia rozbudzające, zaczynające się energiczną rozgrzewką i przechodzące w część główną polegającą na treningu interwałowym, podkręcającym metabolizm, spalający tkankę tłuszczową i wysmuklającym całe ciało! Zakończony rozciąganiem i rozluźnieniem, aby móc wspaniale rozpocząć nowy dzień! 

TRENING OBWODOWY

Trening polega na 10 ćwiczeniach na różne partie ciała, ułożonych w formie obwodu. Trening ten jest idealny na:

– spalanie tkanki tłuszczowej,

– przyspieszenie metabolizmu,

– wzrost wydolności organizmu,

– kompleksowy rozwój fizyczny organizmu,  poprzez zaangażowanie wielu grup mięśniowych w pojedynczym ćwiczeniu,

– wzmocnienie mięśni całego ciała,

Trening obwodowy dodaje pewności siebie i sprawia, że dajemy z siebie więcej. Jest on również przeznaczony dla osób, które nie mają zbyt dużego doświadczenia na siłowni.

STEP FUNKCJONALNY

Jest to połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady… oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu. Niewątpliwą zaletą tego treningu jest jego ogólnorozwojowość, praca nad głębokimi partiami mięśni i intensywność, która pozwala spalać dużo kalorii. Dodatkowo dzięki takiemu treningowi zwiększamy nasza koordynację i gibkość.