SMUKŁA SYLWETKA

Trening wzmacniający, ujędrniający i kształtujący partie ciała szczególnie narażone na odkładanie się tkanki tłuszczowej – brzuch, uda, pośladki, ramiona. Celem tych zajęć jest wysmuklenie całego ciała poprzez ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wykorzystujące opór własnego ciała jak i ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu dostępnego na sali fitness. To idealny trening dla kobiet ,które chcą uzyskać jędrną i kształtną sylwetkę.  Zajęcia trwają 60 minut.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI

Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. Zajęcia trwają 30 minut.

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem. Zajęcia trwają30 minut.

ZUMBA

Zumba to połączenie tańca i aerobiku, inspirowane latynoskimi rytmami, kształtuje i ujędrnia sylwetkę oraz poprawia kondycję.
W trakcie zajęć można spalić jednorazowo ok. 600-800 kcal, wyrzeźbić ciało i odstresować się.
Sekwencje kroków pochodzą z tańców takich jak: merengue, salsa, Łumbia, reggeatown, flamenco, samba, taniec brzucha i wiele innych.

Są przyjemne i łatwe do wytańczenia.  Zajęcia dla wszystkich
bez ograniczeń wiekowych, kondycyjnych lub umiejętnościowych.

Zumba fitness może być też znakomitą receptą na stres. Podczas treningu tanecznego obniża się poziom kortyzolu, czyli hormonu stresu. Wzmaga się za to wydzielanie endorfin. Dobry nastrój po przetańczeniu godziny na zajęciach zumby masz jak w banku.

Zumba to zajęcia praktycznie dla wszystkich.  Zumba może być też świetną okazją do poznania nowych ludzi i integracji z nimi.

Zajęcia trwają 60 minut.

PILATES - zajęcia prozdrowotne

Pilates to bezpieczny i zdrowy trening. To system ćwiczeń, który wzmacnia mięśnie głębokie naszego centrum czyli: brzucha i pleców oraz pośladków i ud. Pomaga odnaleźć w sobie siłę, symetrię, stabilność przez co poprawia postawę ciała i uczy prawidłowych wzorców ruchowych.

Klasyczny pilates na macie jest treningiem ogólnorozwojowym. Korzystamy z 34 podstawowych ćwiczeń, które wykonujemy w określonej kolejności np. w jednym wzmacniamy brzuch, by w kolejnym go rozciągnąć. Poprawne wykonywanie pilatesowych ćwiczeń to wzmocnienie i jednocześnie wydłużenie. Same ruchy są proste, ale sęk tkwi w prawidłowej technice ich wykonywania. Pilates wymaga 100% skupienia oraz stawia na jakość i dokładność, a nie na tempo i ilość.

Pozbędziesz się sztywności kręgosłupa, nauczysz głębokiego oddechu, z zajęć wyjdziesz z uczuciem dopiętego gorsetu mięśniowego i wydłużenia, wysmuklenia ciała – wzmocnisz i uelastycznisz swoje ciało.

TRENING OBWODOWY

Trening polega na 10 ćwiczeniach na różne partie ciała, ułożonych w formie obwodu. Trening ten jest idealny na:

– spalanie tkanki tłuszczowej,

– przyspieszenie metabolizmu,

– wzrost wydolności organizmu,

– kompleksowy rozwój fizyczny organizmu,  poprzez zaangażowanie wielu grup mięśniowych w pojedynczym ćwiczeniu,

– wzmocnienie mięśni całego ciała,

Trening obwodowy dodaje pewności siebie i sprawia, że dajemy z siebie więcej. Jest on również przeznaczony dla osób, które nie mają zbyt dużego doświadczenia na siłowni.

STEP FUNKCJONALNY

Jest to połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego – pompki, wykroki, przysiady… oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu. Niewątpliwą zaletą tego treningu jest jego ogólnorozwojowość, praca nad głębokimi partiami mięśni i intensywność, która pozwala spalać dużo kalorii. Dodatkowo dzięki takiemu treningowi zwiększamy nasza koordynację i gibkość.