Fitness

SMUKŁA SYLWETKA Trening wzmacniający, ujędrniający i kształtujący partie ciała szczególnie narażone na odkładanie się tkanki tłuszczowej - brzuch, uda, pośladki, ramiona. Celem tych zajęć jest wysmuklenie całego ciała poprzez ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające wykorzystujące opór własnego ciała jak i ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu dostępnego na sali fitness. AKTYWNE PIĄTKI DLA 50tki Trening przeznaczony zarówno dla osób starszych jak i dla osób w każdym wieku które zaczynają swoja przygodę z fitnessem. Są to zajęcia ogólnorozwojowe o średnim stopniu intensywności. Celem tych zajęć jest poprawa sprawności, kondycji fizycznej jaki i samopoczucia. Fitness jest dla każdego, niezależnie od wieku  WAKE UP TRENING Zajęcia rozbudzające, zaczynające się energiczną rozgrzewką i przechodzące w część główną polegającą na treningu interwałowym, podkręcającym metabolizm, spalający tkankę tłuszczową i wysmuklającym całe ciało! Zakończony rozciąganiem i rozluźnieniem, aby móc wspaniale rozpocząć nowy dzień! TRENING OBWODOWY Trening polega na 10 ćwiczeniach na różne partie ciała, ułożonych w formie obwodu. Trening ten jest idealny na: - spalanie tkanki tłuszczowej, - przyspieszenie metabolizmu, - wzrost wydolności organizmu, - kompleksowy rozwój fizyczny organizmu, poprzez zaangażowanie wielu grup mięśniowych w pojedynczym ćwiczeniu, - wzmocnienie mięśni całego ciała, Trening obwodowy dodaje pewności siebie i sprawia, że dajemy z siebie więcej. BRAZYLIJSKIE POŚLADKI Trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. To specjalnie opracowany program treningowy angażujący trzy obszary mięśnia pośladkowego. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, krągłe i jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu. Zajęcia trwają 30 min. PŁASKI BRZUCH Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem. Zajęcia trwają 30 min. FAT KILLER Niezwykle skuteczny trening zapewniający wymierne i trwałe efekty w poprawie kondycji, równowagi, stabilizacji i wytrzymałości mięśniowej. Uczestnicy zajęć szybko pozbawiają się zbędnych kilogramów w postaci nagromadzonej tkanki tłuszczowej, kształtując swoje ciało zwłaszcza w okolicach brzucha, pośladków oraz ud. Podczas godzinnej sesji treningowej można spalić w zależności od intensywności i masy ćwiczącego nawet do 1000 kalorii! Dzięki dużej dawce adrenaliny i wydzielającym się endorfinom, w połączeniu z głośną i przebojową muzyką, uczestnicy uzależniają się od zajęć i wychodzą z nich uśmiechnięci, bez stresu i pełni energii. JOGA Jest to niesamowita podróż do poznania siebie, akceptacji swoich ograniczeń i pokory dla postępów, zauważenia swoich  emocji i nauczenia się jak z nimi postępować aby nam służyły. Joga jest doskonałą okazją do tego by po prostu stać się ciekawym siebie. Zajęcia łączą najpopularniejsze style jogi: - Joga metodą Iyengara – budowanie i trwanie w pozycjach (asanach) - Vinyasa joga – płynne przechodzenie między pozycjami w rytm oddechu - Joga powięziowa – spokojna praktyka skupiona na powięziach, czyli błonach, które oplatają mięśnie, kości, organy i nerwy. Tkanka ta jest swego rodzaju siecią, labiryntem włókien, który łączy i spaja ze sobą wszystkie elementy ciała. Ma ona wpływ na właściwe ułożenie sylwetki zarówno podczas codziennego funkcjonowania jak i podczas wykonywania asan. Jeśli więc chcesz: - wzmocnić i uelastycznić ciało; - zmniejszyć dolegliwości bólowe (bóle kręgosłupa, migreny, napięciowe bóle szyi czy barków); - wzmocnić odporność - zredukować odczuwany poziom stresu; - odnaleźć pasję w dbaniu o siebie; ZAPRASZAMY NA ZAJĘCIA